مصاحبه آرشیو خبر ها
بخش دوم مصاحبه ویاش بواش : من یوونتوس را دوست دارم؛ قهرمان اسکودتو در ماه آوریل مشخص می شود؛  از چند تیم ایتالیایی پیشنهاد سرمربیگری دارم

بخش دوم مصاحبه ویاش بواش : من یوونتوس را دوست دارم؛ قهرمان اسکودتو در ماه آوریل مشخص می شود؛ از چند تیم ایتالیایی پیشنهاد سرمربیگری دارم

بخش دوم مصاحبه ویاش براش با کویرره دلو اسپورت درباره مدعی های قهرمانی لیگ قهرمان اروپا، قهرمان اسکودتو و سرمربیگری در ایتالیا

 

به یووه برگردیم، بنظر شما بانوی پیر می تواند در این فصل فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود؟

 

سرمربی سابق چلسی گفت:

 

بارسلونا برروی کاغذ حتی با وجود از دست دادن نیمار بسیار قدرتمند است. عثمان دمبله برگشته در حالی که آنها مسی، سوارز و پائولینیو فوق العاده قابل اعتماد را در اختیار دارند. آنها تیم خوبی برای پیروزی در فینال دارند، بعلاوه بایرن مونیخ بسیار قدرتمند است همینطور رئال مادرید البته اگر آنها موفق به شکست پاریس سنت ژرمن شوند.

 

اسکودتو؟

 

ناپولی فوتبال زیبایی بازی می کند و سرمربی خیلی خوبی دارد. من بازی که آنها در خانه از لایپزیک شکست خوردند را دیدم و نمیتوانستم آن باور کنم. اگر بازی برگشت ده دقیقه دیگر به طول می انجامید آنها به دور بعد لیگ اروپا صعود می کردند. زیرا آنها با خط حمله شامل اینسینیه، مرتنز و کایخون می توانند به هرتیمی آسیب برسانند. لیگ ایتالیا نسبت به گذشته متعادل تر شده اما بنظره من ناپولی کار راحتی برای بردن اسکودتو ندارد. در چین من با شانگهای مجبور به گرفتن عنوان از گوانگژویی شدم که سال های زیادی قهرمانی را بدست آورده بود، اما در نهایت چیزی که باعت قهرمانی می شود تجربه و عادت پیروزی و البته برنده شدن در مسابقه رو در رو است. این اتفاق امسال در ماه آوریل در سری آ می افتد و نتیجه دیدار یوونتوس و ناپولی تکلیف قهرمان را تا حد زیادی روشن می کند و من یوونتوس را دوست دارم و به همیل دلیل ترجیح میدهم آنها قهرمان شوند.

 

ویاش براش دستیار مورینیو در اینتر بود بهمین دلیل از وی داجع به دربی میلان که در آخر هفته برگزار می سود نیز پرسیده شد و او گفت:

 

من بازی اینتر برابر بنوونتو که با پیروزی دو هیچ اینتر همراه بود را دیدم و متوجه شدم که بازیکنان مضطرب و نگران هستند و تلاش می کنند تا بهترین حالت خود را به نمایش بگذارند. امیدوارم که آنها بتوانند در دربی برنده شوند زیرا من به اینتر و تجربه ای که با نراتزوری داشتم وابسته هستم. من دو سال است که به میلان نیامده ام اما هنوز هم دوستان و رستوران هایم را دوست دارم.

 

بازگشت به ایتالیا؟

 

بگذارید فقط بگویم به چند باشگاه ایتالیایی نزدیک هستم و جلساتی را با مدیران این تیم ها داشته ام. من بشخصه دوست دارم در آینده در ایتالیا مربیگری کنم. نیمکت سرمربیگری باشگاه های بزرگ اروپایی معمولا بین ماه مارس و آوریل درباره اش تصمیم گیری می شود و من می خواهم برای یک پروژه مهم در ایتالیا، اسپانیا، انگلیس یا آلمان به اروپا بازگردم. خواهیم دید که در آینده چه اتفاقی می افتد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: